LCHF mršavljenje – primjer jelovnika za doručak

224
zdrava hrana

LCHF mršavljenje ne pruža osjećaj da se nečega odričemo, jer jedemo raznovrsno, ne gladujemo, ne važemo hranu niti brojimo kalorije. Jedemo zdravo i ukusno, osjećamo se odlično i zapravo uživamo u hrani više nego ranije a uz to i mršavimo. Doručak je glavni obrok i vrlo bitan za zdravlje, stoga krenimo s njegovim jelovnikom.

Jaja su idealna za doručak u bilo kojem obliku odnosno najbolje ih je konzumirati na način koji volite. To može biti tvrdo kuhano jaje, meko kuhano jaje, omlet, pečeno jaje na masti, fritaja s povrćem i slično. Uz jaja slobodno kombinirajte nešto tipa avokada, malo pancete, masline, kiselo vrhnje ili kvalitetni sir. Zelena salata također je poželjna za doručak.

Voće i povrće vrlo je bitno i hranjivo. Ubacite ga u doručak u bilo kojoj omiljenoj kombinaciji. Primjerice popijte cijeđeni sok ili pojedite kriške opranog svježeg sezonskog voća.

Što se kruha tiče najbolje je konzumirati takozvano low crab brašno kao što su sezamovo, kokosovo, bademovo i ostala brašna orašastih plodova pa i sjemenki.

Puding je također zdrava i dobra opcija za doručak s učinkom mršavljenja. Predlažemo puding od Chia sjemenki koji sami možete napraviti pomoću kefira, jogurta, kokosovog ili bademovog mlijeka itd. Pored chia sjemenki puding može biti također od kokosa, cimeta, šumskog voća, oraha, badema itd.

Izbjegavajte zaslađivanje. Ukoliko nužno morate zasladiti onda koristite steviju. Najbolji izbor stevije je zeleni prah od osušenog lista stevije.

LCHF dijeta odnosno plan prehrane za mršavljenje puno je više od smanjivanja unosa ugljikohidrata u cilju mršavljenja. Jedite doručak svaki dan, budite zdravi, uživajte i mršavite. Dobar tek!