Bilje i Začini, Nutricionizam, Zdravlje

Iznenađujuće zdravstvene prednosti sjemenki Sezama

Jedna od najstarijih biljki na Zemlji i stoljećima hvaljene, sjemenke sezama stalno dobivaju popularnost koju zaslužuju. Smatraju se snažnom medicinskom hranom, sjemenke sezama nude različite komponente koje se koriste za prirodno liječenje medicinskih stanja i poremećaja.

Sjemenke sezama se koriste od početka civilizacije. U starom Egiptu žene su kombinirale sjemenke sezama sa medom, čime su očuvale mladost i ljepotu, dok su u starom Rimu sjemenke sezama bile omiljena vojska za snagu i energiju.

Izvrsno oružje za smanjenje kolesterola i krvnog tlaka:

Sjeme sezama sadrži dvije važne tvari: sezamin i sezamolin, koji su dio lignana, vlaknaste skupine koja je odgovorna za smanjenje kolesterola, snižavanje krvnog tlaka i povećanje proizvodnje vitamina E u tijelu.

Sprečava širenja raka:

Nadalje, također se smatra da sezamin usporava regeneraciju stanica raka i sprječava pojavu kemikalija koje su povezane s njihovim preživljavanjem. Redovita konzumacija ovih sjemenki korisna je za rak debelog crijeva, rak pluća, rak gušterače, rak dojke i rak prostate.

Prirodni zaštitnik od reumatoidnog artritisa:

Kao rezultat visoke koncentracije bakra, sjeme sezama visoko je preporučljivo za ublažavanje boli i otekline u slučaju reumatoidnog artritisa. Reumatoidni artritis smatra se upalnim poremećajem koji utječe na zglobove i okolna tkiva, uglavnom u rukama, zglobovima i stopalima.

Učinkovito liječenje dijabetesa:

Ako patite od dijabetesa ili želite spriječiti ovu bolest, sjeme sezama i sezamovo ulje su snažni prirodni lijek za to. Nedavne studije pokazuju da smanjuju glukozu u krvi i poboljšavaju jačinu antidijabetičkog glibenklamida.

Snažni afrodizijak:

Napunjene amino kiselinom L-arginina, dnevni unos sjemenki sezama može potaknuti libido jer poboljšava protok krvi kroz tijelo. Osim toga, oslobađa endorfin koji doprinosi dobrom raspoloženju i da se osjećate izvrsno.

Pobjeđuju Depresiju:

Sjemenke sezama smanjuju anksioznost i ublažavaju simptome povezane sa stresom zbog prisutnosti niacina koji stimulira aktivnost gama-aminomaslačne kiseline unutar mozga.

Sjemenke sezama lako se uključuju u prehranu kao dio zobenih jela, smoothija, sladoleda, kolačića ili se jednostavno bacaju na salatu. Osim toga, one se mogu kombinirati s drugim sjemenkama čime se osigurava bogata baza zdravih za život.

Dakle, sljedeći put kad odlučite staviti sjemenke sezama na izbornik, imajte na umu koju uslugu činite svom tijelu.