Hrskave pečene tikvice s parmezanom i maslinovim uljem

109
zdrave tikvice

Hrskave pečene tikvice s parmezanom i maslinovim uljem zdrav je i ukusan vegeterijanski prilog. Jednostavno narežite tikvice na četvrtine po dužini, namažite ih maslinovim uljem, pospite pripremljenim začinjenim parmezanom i bacite u pećnicu da se lijepo i hrskavo stisnu. U svega 20 minuta napraviti ćete ukusan i zdrav obrok.

Ako želite odlično izgledati, jedite tikvice. Jedna šalica tikvica sadrži 30 kalorija. To je 40 do 50% manje nego jednaka količina zelenog povrća poput brokule ili prokulica. Tikvice su odličan antioksidans, dobar su izvor mangana, vitamina C i beta karotena.

Sastojci:

  • 4 tikvice, razrezane po dužini
  •  1/2 šalice svježe naribanog parmezana
  •  1/2 žličice sušenog timijana
  •  1/2 žličice origana
  •  1/2 žličice suhog bosiljka
  •  1/4 žličice češnjaka u prahu 
  • 2 žlice maslinovog ulja
  •  2 žlice svježeg peršina

Priprema:

  1. Zagrijte pećnicu na 180 Celzijevih stupnjeva.
  2. Protvan za pečenje pošpricajte sprejem za pečenje.
  3. U maloj zdjeli pomiješajte parmezan, timijan, origano, bosiljak, češnjak u prahu, sol i papar, po izboru.
  4. Tikvice stavite na lim za pečenje.
  5. Premažite ih maslinovim uljem i pospijte smjesom od parmezana.
  6. Stavite ih u pećnicu i pecite 15 minuta.
  7. Zatim dinstajte 2-3 minute, ili dok ne postanu hrskave i zlatno smeđe boje.

Uživajte u deliciji zdravih tikvica. Dobar tek!