Carpaccio od hobotnice sa rikulom, rajčicom i sirom

33
zdravo

Današnji recept je carpaccio od hobotnice, rikule, rajčice i sira s maslinovm uljem. U ovom ukusnom obroku uz ostale zdrave namirnice dominira hobotnica. Hobotnica je izvrstan izvor nekoliko za organizam iznimno važnih mikroelemenata. Primjerice, izvrstan je izvor selena, esencijalnog mikroelementa koji je svakodnevno potreban, ali u malim količinama. U ljudskom organizmu selen je sastavni dio enzima koji djeluje u obrambenom sustavu.

Hrana bogata selenom štiti stanice od štetnog djelovanja radikala, omogućuje proizvodnju hormona štitne žlijezde i smanjuje rizik od upala zglobova. U nastavku pročitajte jednostavan recept za lagano jelo. Dobar tek!

Sastojci:

  • hobotnica
  • 100 g rikole
  • 400 g rajčica
  • 100 g parmezana ili grana padano sira
  • maslinovo ulje
  • mljeveni papar
  • sol

Priprema:

  1. Krakove hobotnice pospite solju i paprom te ih omotajte u foliju,
  2. Na nekoliko mjesta oprezno čačkalicom probušite foliju kako bi izašao zrak.
  3. Stišćite krakove kako bi ispustili zrak a smjesa postala čvrsta.
  4. Očišćenu hobotnicu razrežite te skuhajte samo krakove dok ne postanu mekani.
  5. Procijedite krakove pa ih stavite na prozirnu kuhinjsku foliju, zamotajte i stavite u zamrzivač na 3 sata kako bi se krakovi stisnuli.
  6. Izvadite krakove te ih izrežite na tanke ploške debljine od oko 2 milimetra.
  7. Komadiće hobotnice posložite na pladanj za serviranje.
  8. Dodajte listiće rikole, ploške rajčice. Pokapajte s malo maslinovog ulja, dodajte malo parmezana po izboru i luk.

Servirajte zdravi obrok obitelji ili prijateljima i uživajte u ukusnom carpaccio-u. U slast!